דפים

יום שבת, 15 בפברואר 2020

אוי כפרה האוסקרים: הכי הכי

כאן במרחב של אוי כפרה לא, אנחנו חופרים בלי סוף על טעמן האופנתי המדשדש של הכוכבות אבל האמת היא שלרובן לא ממש איכפת (או למתקדמות יותר יש מודעות שהן לא מבינות כלום באופנה) והן מעבירות את הכדור לידיי הסטייליסט שלהן. ברגע שיש סטייליסט בתמונה, התהליך הוא לרוב כזה: הסטייליסט בוחר כמה לוקים עבור הכוכבת, מראה לה את האפשרויות שצימצם עבורה והיא מאשרת את הלוק הסופי.
כמובן שיש לקוחות מעורבות יותר ויש מעורבות פחות אבל הפואנטה היא שלרוב, הסטייליסט או הסטייליסטית הם שמכתיבים לכוכבת מה ללבוש ולכן הם אלה שצריכים לקטוף את המחמאות או לשאת באשמה.

interestingly enough, הסטייליסטית אליזבת' זלצמן היתה אחראית על מתלבשת הגרועה של האוסקרים, אבל גם למתלבשת הטובה ביותר.

כבר ביססנו שסירשה רונן שמה קצוץ על האקדמיה ועל ה"מירוץ האוסקר" השנה, ומתלבשת בהתאם.
אז זה לא שציפיתי למשהו מפוצץ, אבל מה שקיבלנו היה פשוט אסון.
צילום: Getty

אוי. כפרה. לא.

זוהי שמלת גוצ'י שעוצבה במיוחד עבורה.
תחשבו על זה רגע.
סירשה והסטייליסטית אליזבת' בחרו בדבר הזה. הן בחרו בחצאית וילון המוטלים הזאת,ששוקלת כל כך הרבה ששלושה אנשים היו צריכים לעזור לה לצאת מהאוטו וחטפו מיגרה מהדוגמה של הבד.
הן בחרו במלמלה העצומה הזאת שאני מקווה שמחביאה דלי ענק של פופקורן כי, וואו הטקס ארוך ולא  מגישים בו אוכל. והכי גרוע - אם זה אפשרי בכלל - הן הסכימו לצוות איפורשיער שלה לעשות לה את זה:

צילום: Getty
איך. למה. למען השם מה עבר לך על הפוני? והצללית, אלוהים, הצללית. החצאית גרועה מספיק לכשעצמה, למה להדגיש את הצבע גם בעיניים?
אליזבת' תיארה את השמלה כך:
"This sustainable custom Gucci gown is kind of taking Saoirse from ethereal to sensual. It's elevated in style".
נשמה, הדבר היחיד שהוא elevated פה הוא לחץ הדם שלי מלבהות במחדל הזה. 
צילום: Getty

בצד השני של הספקטרום יש לנו את המתלבשת הטובה של הערב: סנדרה או בשמלה של אלי סעב, שעשתה את הבלתי אפשרי: לגרום לבלאגן הזה להיראות טוב. 

צילום: Getty

כמה טוב?
SO F**KING GOOD.
ועל פניו אין שום סיבה שזה יצליח: סילסולי הטול האלה בכל מקום, עם הנוצץ, והחגורה ולמען השם אני רואה לה את הרשת שעל המחשוף אבל גודמיט זה הורס את הבריאות. זה פשוט מושלם. 
צילום: Getty

זאת ועוד, השמלה הזאת היא masterclass בכוח של אופנה על השטיח האדום, ועל איך הכוכבות (והסטייליסטים שלהן) משכילות להשתמש בכוח הזה בכדי להביע את עצמן ולהעביר מסר חשוב לחבריהם לתעשייה ולצופים בבית.
רשמו בפניכם, זה יהיה במבחן. 
הפעם האחרונה שהזמינו את סנדרה לאוסקרים היה לפני משהו כמו 15 שנה, כשרק התחילה "האנטומיה של גריי". מאז, היא הספיקה לעזוב את האנטומיה (שם פחות או יותר הפסקתי לצפות כי זה נהיה אופרת סבון, I dare you to change my mind),  ובשנים האחרונות היא משחקת את הדמות הראשית בסדרה עטורת השבחים Killing Eve.  סנדרה איז און א רול, והיא חשה את עצמה בגדול. 
יש כמובן עוד שכבה לקצפת האפרסקית הזאת. סנדרה או היא ממוצא קוריאני. בפעם האחרונה שנכחה באוסקרים, הוליווד לא בדיוק ששה לקבל שחקניות כמותה שאיך נאמר, לא נראות כמו ג'נפיר לורנס או ריס ווית'רספון, כפרה עליהן.  והנה היא כאן היום במגישת פרס לא פחות, בטקס שבו סרט קוריאני היה מועמד - וזכה! - בפרס סרט השנה. 
צילום: Getty

היא רוצה שנראה אותה, היא רוצה שנדבר עליה, היא רוצה לתפוס נפח, להפגין נוכחות ולצרוח לעולם שהיא פה וגדולה יותר מאי פעם. I am here for this. 

and I am here for her afterparty dress!
צילום: Getty
ובחזרה לסטייליסטית אליזבת' זלצמן. 
מה לעזאזל קרה פה. איך אחת יצאה כזה פיקשוש והשנייה chef's kiss שלמות? מה אני מפספסת פה? 


רוצים עוד מהאוסקרים? 
גל גדות וונדר-וומן נמצאת כאן
ונטלי הסופר-הירו נמצאת כאן

אין תגובות:

פרסום תגובה