דפים

יום שני, 4 במרץ 2013

אוי כפרה, כל מה שנשאר מהאוסקר

אני יודעת, אני יודעת, האוסקרים הסתיימו כבר לפני שבוע, מה שהופך את כל מה שקרה שם ללא רלוונטי בספרת הבלוגים. אבל, כל כך הרבה דברים קסומים התרחשו שם, שאני מרגישה חובה מוסרית להמשיך ולדווח עליהם עד תום.
קסומים כמו למשל..
צילום: Getty
..הסיפור מאחורי שמלת המקויין של אמנדה סייפריד, שעל פי דיווחים, הייתה כל-כך דומה לולנטינו שתכננה ללבוש אן הת'אווי, שהשנייה נאלצה להחליף לפראדה ההיא עם הפטמות. אי אפשר לדעת בוודאות איך אן היתה נראית עם הולנטינו המיועד, אבל אני משוכנעת שהיא היתה נראית חיוורת ומשעממת (כמעט כמו בפראדה. אבל היי, ככה היא אוהבת את זה, למזלי אני לא היא, אבל ריספקט). אמנדה לעומת זאת, תמיד נראית טוב בעיניי. יש משהו בגוון העור שלה, בשילוב עם השיער והעיניים (והרגליים שנמשכות נצח) תמיד נראה טוב בעיניי, בצבעים חזקים או בגוונים חיוורים. לא הייתי מכתירה אותה כמצטיינת הטקס, אבל גם אין לי טענות.

עוד קסמה לי, השמלה של זואי סלדנה אבל מהסיבות הלא נכונות.
צילום: Getty
פנטסטית בעיניי היכולת לקחת בד לבן, להוסיף לו נוצות מלמעלה ושיפון שקל תשעים בשני צבעים מלמטה, לזרוק עליו חגורה מהקניון  ולקורא לזה שמלה ראוייה לאוסקר.

לשמלה של נעמי ווטס דווקא כן היה מגיע איזה פסלון או שניים.
צילום: Getty
אני יודעת שהיא נחתה בכמה וכמה רשימות של "המתלבשות הגרועות" אבל, תהרגו אותי אני לא מבינה את זה. שמלת הארמני של נעמי בנוייה למופת. אז כן, היא קצת קורצת לסטייל "האלמנט החמישי" אבל גודמיט she makes it work. על כל כוכבת אחרת, צעירה וירוקה ממנה, כנראה שהייתי שונאת את זה, אבל עליה זה בוגר (בקטע טוב!) ומשגע.

You know who else is working it?
צילום: Getty
שרליז ת'רון בדיור.
בום.

ועכשיו: לפרסים.

פסלון "הטרנדיות המוגזמת" מוענק לג'סיקה צ'סטיין, שלא פסחה על אף נצנץ.
צילום: Getty
כולה לפני שנה היא הגיחה לחיינו, בסרט ההוא של בראד פיט, ומאז, אין שטיח אדום שהיא  לא דרכה עליו. עד עכשיו היא הסתפקה בשמלות קלווין קליין מינימליסטיות אבל כנראה שהתהילה מתחילה לגרד לה, כי הנה היא באוסקרים, בשמלת ארמני שדומה באופן מחשיד לפסלון עצמו. על הדרך היא גם בצבע ניוד זהב (ish), מנצנץ, סטרפלס, וקורי עכביש.
כפרה, התפקיד של מרי ג'יין הג'ינג'ית בחידוש (המי סופר כמה) של ספיידר-מן כבר תפוס. הלאה.

פרס "המעייפת" מוענק בפיהוק רחב לאיימי אדמס בשמלת אוסקר דה-לה רנטה
צילום: Getty
על שהצליחה לגרום גם לשמלה עם הכי הרבה נפח להיות נורא נורא משעממת.

פרס ה-"הכי אורחות בחינה שבאולם אירועים 'הבארכה'" הוא שיוויון בין ניקול קידמן בשמלת לורן סקוט, לבין קת'רין זיטה ג'ונס בשמלה שכמעט עוררה לי מיגרנה מרוב סינוור
צילום: Getty
אני חולה על התמונה של קת'רין. הפרצוף של הבחורה מאחרויה אומר הכל.

פרס ההיגיינה על שם פנטן פרו-וי מוענק לקריסטן סטיוארט
צילום: Getty
שאולי הסכימה שישחילו אותה אל תוך שמלה מרושלת וגדולה מדי של רים אקרה, אבל סרבה בכל תוקף לחפוף שיער. כרגיל.

פרס "הלבוש התואם ביותר את האישיות הטלוויזיונית" מוענק לקריסטן צ'נוות' (אין לי מושג איך מאייתים את השם שלה. ניסיתי).
צילום: Fame Flynet
בפרק היחידי של "גלי" שראיתי בחיי, קריסטן גילמה את הדמות הכי. מעצבנת. שראיתי. בחיים שלי. היא גמד קטן שעושה רעש של טרקטור. קצת כמו השמלה שלה. בא לי לצעוק לה: "תשתקי כבר!" וגם: "פה זה לא טקס מוזיקת הקאנטרי!"

פרס ה"מעצב המקורי של הערב" מוענק לריס ווית'רספון, שבחרה להמנע משמלות ולנטינו וארמני (כי היו מספיק כאלה) והלכה על שמלה של לואי ויטון.
צילום: Getty
רק לי זה מזכיר את שמלת הפילטרים לקפה של ג'ניפר לורנס?
אבל היי, היא נראית מעולה.

פרס האייטיז על שם ג'ואון קולינס מוענק להאלי ברי בורסצ'ה
צילום: Getty
שלקחה שמלה היישר מארכיון "שושלת" והצרה אותה מאחורה.
כי האלי ברי חייבת ללבוש צמוד.

פרס הטראש מוענק חגיגית לג'ניפר האדסון, שבטח לעולם לא ציפתה לזכות על זה בפרס.
צילום: Getty
אולי היא הייתה צריכה לבקש מהספר שלה שיעשה קצת קצוות. כי הדבר הראשון שעולה לי לראש כשאני רואה את השיער שלה זה "ניקול שרזינגר". לא יודעת למה. אבל זה מזה לא ג'ניפר הדסון.

פרס "המיותרת של הטקס" מוענק לסנדרה בולוק ולשמלת האלי סעעב שלה.
צילום: Getty
דיכאון. היי, תזכירי לי איך קוראים לך? די, לא נכון. להלווייה של מי הגעת..?

אחרונה חביבה, פרס ה"חלאס להופיע כבר לארועים האלה, למה מי את בכלל?" מוענק בחסות "משטרת האופנה" של E! לקלי אוסבורן.
צילום: Bauer Griffin
כי, באמת קלי, אין לך מה לחפש כאן. לכי הביתה. צבעי את השיער לכתום מנדרינה או משהו.

חברים, זהו. נגמר. סוף סוף, בשעה טובה, הסתיים טקס האוסקר לשנת 2013.
אני יוצאת לחופש עד מרץ 2014.